尋晚臨訓, 放小boo落床仔, 佢唔願訓, 雙手扶住床欄企左響度, 點知佢一時貪玩, 雙手一按、雙腳用腳尖"吉"高, 成個人反左出黎--係頭仔向地, 直插地面......

However, thanks God!  唔知邊度黎o既智慧, 我一手抓住佢膊頭(真係抓, 因為係求其抓住一d野咋), 避免左佢頭仔撞向地.....

果一下如果抓佢唔住, 我估唔穿頭都分分鐘斷頸, 因為我家的主人床同bb床之間其實得1尺空位, 佢直插落去, 係連訓番低都唔夠位架, 會成個人倒豎葱咁插左響度.....

最終只係腳仔撞親床邊, 喊左一陣, 好似好驚咁, 冇耐, 又玩過......即時叫佢daddy set番低d張bb床, 而家安全晒la.....最尾個衰b仲玩左我1.5hr先肯訓!!!!

諗番轉頭, 其實我都好驚.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    littleboobee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()